Apps in business: drie levels

Bij de gesprekken over de zakelijke inzet van tablets komen al snel de apps om de hoek kijken. Organisaties willen slimmer werken, zien de voordelen van mobiele devices zoals tablets en vragen zich dan af welke apps ze nodig hebben. Natuurlijk is het makkelijk om wat apps te noemen die het zakelijk goed doen. Maar, het is slimmer om eerst een onderscheid te maken in niveaus van apps. Samen met Ferry Bezem van Twijnstra Gudde ben ik tot de volgende drie niveaus gekomen:

Drie app levels in business

Voor elk niveau valt iets te zeggen, maar het juiste niveau wordt bepaald door wat de organisatie voor ogen heeft. Hoe groot is de ambitie en wat betekent dat dan voor de inzet van apps?

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s